Під час зустрічі говорили про сучасну конкуренцію та різницю між «червоними» й «блакитними» океанами: коли компанії змагаються за існуючий ринок — і коли створюють нові сервіси та нові правила гри. Разом зі студентами розбирали практичні кейси українського та міжнародного бізнесу та закріплювали принципи сервіс-дизайну, які допомагають знаходити інсайти та будувати сильні бізнес-моделі.

«Це був другий воркшоп, який я проводила для студентів. І вони обидва підтверджують високу зацікавленість молоді до практичних речей, реального бізнесу. Студенти драйвові, цікаві, провокативні та не бояться висловлювати свою думку. Лунало багато запитань. Наприклад, просили порадити додаткову літературу або ресурси для глибшого вивчення теми. Це свідчить про справжній інтерес і бажання вивчити питання самостійно», — поділилася Юлія.