Для Приватбанку, як найбільшого банку з розгалуженою клієнтською базою, технологія Open Banking є стратегічною можливістю для покращення безперервного цілодобового сервісу та якісної взаємодії з клієнтами. Ключові напрямками та перевагами відкритого банкінгу стануть прискорення та якість сервісів, розширення можливості безготівкових платежів.

«Суть відкритого банкінгу — це більше можливостей для всіх учасників ринку з покращення клієнтського досвіду, створення нових фінансових сервісів, продуктів, та персоналізації рішень на базі повного фінансового профілю клієнта, — відзначив Віктор Мойсеєнко. — Наприклад, це може бути запуск сервісів, які дозволять клієнтам оплачувати комунальні послуги та поповнювати мобільний зв'язок з рахунків інших банків, або покращені кредитні пропозиції. Open banking дозволить підвищити рівень проникнення цифрових платежів, оскільки історично в Україні ще є багато сфер, де домінують готівкові розрахунки.»

За словами Віктора Мойсеєнка, повноцінна імплементація потенціалу Open Banking в Україні може зайняти близько двох років за умови, що всі гравці ринку — як банки, так і небанківські установи — побачать перевагу у якісній участі та співпраці, розбудові специфікацій, API та створенні нових продуктів.