Для людей з порушеннями слуху або мовлення у всіх стандартних відділеннях ПУМБ наявний QR-код з викликом професійного перекладача жестової мови. В 67 відділеннях облаштований внутрішній безбар'єрний простір: занижені каси, поручні, тримачі для милиць, зони очікування для людей на кріслах колісних, адаптовані санвузли. Для людей з порушеннями зору у 51 відділенні встановлений голосовий асистент в банкоматах.

Наталія Косенко, заступниця голови правління ПУМБ, наголосила: «До кінця 2025 року ми плануємо забезпечити фізичну та інформаційну безбар'єрність у 50% відділень в кожному регіоні країни. Заплановано закінчити роботи по облаштуванню внутрішнього доступного простору в 96 відділеннях, виконати роботи по адаптації діджитальних каналів (мобільні застосунки, WEBсайти банку). Ми продовжуємо розвивати інклюзивну культуру в банку — проводимо для співробітників вебінари, тренінги, електронні курси для розуміння потреб в обслуговуванні людей з різними видами порушень. Інклюзивність в ПУМБ — це бути зручним, доступним і безпечним банком, де кожна людина відчуває себе цінною та почутою, має рівні можливості».

Інформацію про доступність відділень можна знайти в мобільному додатку і на сайті банку ПУМБ та на мапі безбар'єрності ЛУН.