«Цей результат — визнання професіоналізму, відданості та інноваційного підходу нашої команди, яка щодня розвиває еквайринговий бізнес, впроваджує нові технології та створює найкращі рішення для бізнесу», — відзначив керівник напрямку торгового еквайрингу Приватбанку Сергій Макаренко.

За 9 місяців 2025 року українці оплатили через екосистему еквайрингу Приватбанку покупок та послуг за допомогою банківських карток та гаджетів на суму 900 млрд грн, що на 20% більше ніж за відповідний період 2024 року. Майже на 70% — до 10.8 млрд грн — зросли обсяги сплачених картками товарів через застосунок «Термінал», який дозволяє підприємцям використовувати власний смартфон (iPhone чи Android) у якості POS-термінала. З початку 2025 обсяг товарів та послуг, сплачених українцями через сервіс інтернет-еквайрингу Liqpay становив майже 66 млрд грн.