На перший курс програми «Основи фінансової грамотності» з лекторкою Єленою Шепель, було подано 74 заявки, з яких відібрали 10 учасників. Протягом чотирьох тижнів вони здобували практичні знання: від складання місячного/річного/проєктного бюджету до планування фінансового майбутнього.

«Лєна Шепель — справді крута тренерка. Вона вміє просто пояснити складні речі, і від неї можна отримати реальні інсайти. Я завжди прагну вдосконалюватися, і після курсу бачу, над чим хочу працювати далі. Дякую!» — ділиться ветеран, учасник курсу «Основи фінансової грамотності»

На новий курс можуть податися як учасники попереднього, так і нові — на рівних конкурсних умовах.

Чому це важливо

Гранти — один із найефективніших інструментів для запуску та розвитку ветеранського бізнесу. Однак, правильно сформульована заявка — це перший і надзвичайно важливий етап, на якому часто відсіюються багато перспективних проєктів. Саме цьому буде присвячений новий блок практикуму.

Про що будуть говорити на курсі

  • що таке грант і як визначити, чи підходить програма для вашого бізнесу;
  • як сформулювати бізнес-ідею так, щоб вас зрозумів донор;
  • як скласти простий, але переконливий бізнес-план і кошторис;
  • як подати заявку та успішно пройти захист проєкту.

Про лекторку

Лія Котяш — керівниця освітньо-грантової програми «Жити назустріч», директорка БФ «Редут» (створеного за ініціативи ветеранів-підприємців), експертка з ветеранського підприємництва. З 2017 року вона реалізує програми підтримки бізнесу ветеранів, консультує щодо стратегії розвитку, організовує форуми й навчальні заходи, де ветерани отримують знання, ресурси та підтримку для старту власної справи.

Формат і дати занять

  • онлайн (Zoom), у групі до 10 осіб;
  • 4 заняття: 14.10, 22.10, 28.10, 04.11;
  • Telegram-чат із лекторкою для постійної комунікації;
  • домашні завдання після кожного заняття;
  • іменний сертифікат після завершення.

Прийом заявок триває до 12.10.

Як взяти участь

Щоб долучитися — достатньо заповнити коротку заявку.

Важливо:

  • відповісти на мотиваційне запитання: навіщо вам цей практикум?
  • перевага надаватиметься тим, чия мотивація відповідає темі курсу;
  • якщо ви вже брали участь у лекціях хабу — це також перевага!

Відбір заявок розпочнеться 7 жовтня і триватиме до 12 жовтня.

За результатами заявок на навчання будуть відібрані перші 10 учасників за такими критеріями: вмотивованість, технічна готовність, попередній досвід з проєктом «Інклюзивний фінансовий хаб». Також, додаткові бали до рейтингу надаватимуться ветеранам і ветеранкам.

Усі учасники отримають письмову відповідь від проєкту з аргументацією за якими критеріями пройшли чи не пройшли на навчання до 13 жовтня включно.

«Фінансовий практикум — це більше ніж просто навчання. Це простір, де знання стають діями, а ідеї — успішними проєктами. Ми створили його, щоб підтримати тих, хто повертається і прагне не лише адаптуватися, а й розвиватися», — зазначають в команді творців «Жити назустріч».