Це стало можливим завдяки автоматизації: якщо раніше автоматично оброблялась лише чверть платежів, то зараз — дев’ять із десяти. Для клієнтів це означає, що гроші зараховуються майже так само швидко, як і при P2P-переказах, — у будь-який час доби, без черг і без прив’язки до графіка роботи співробітників.

«Ми зробили процеси швидшими, але не менш надійними. Контроль і моніторинг виконується на високому рівні, а всі операції залишаються безпечними для клієнтів», — коментує Яна Левада, директорка департаменту з розвитку бізнесу NovaPay.

Окремі платежі, як і раніше, можуть потребувати додаткової перевірки.

NovaPay постійно вдосконалює сервіси, щоб фінансові операції були максимально зручними. Нагадуємо, майже половина платежів за IBAN у застосунку проходить завдяки технології парсингу реквізитів. Вона дозволяє миттєво заповнювати платіжні дані: достатньо зробити фото паперової квитанції чи екрану іншого пристрою, вставити реквізити з повідомлення або завантажити файл у будь-якому форматі, і система сама розпізнає всю інформацію і розставить її у потрібні поля.

NovaPay — міжнародний фінансовий сервіс із групи компаній NOVA (Нова пошта), що вже 13 років надає платіжні рішення онлайн і офлайн у понад 3600 відділеннях. NovaPay став першим в Україні серед небанківських установ, хто отримав від НБУ розширену ліцензію на відкриття рахунків і випуск карток.