Філософія бренду ґрунтується на інклюзивності, функціональності та усвідомленому споживанні. У колекціях Juliya Kros стиль поєднується з практичними рішеннями, а трансформаційний одяг створюється з урахуванням різних потреб.
Важливою частиною події стане представлення адаптивного одягу для ветеранів, розробленого у партнерстві з Райффайзен Банком. Цей одяг враховує особливості після поранень та ампутацій, забезпечуючи комфорт і у повсякденному житті, і на роботі.
Разом із професійними моделями на подіум вийдуть Ambition People — співробітники Райфу, журналісти, підприємці, представники бізнесу та ветерани. Серед них — ветеран Володимир Самусь, який нині працює в банку.
Показ Ambitions покликаний привернути увагу до теми інклюзивності й продемонструвати вдячність ветеранам, і як мода може змінювати якість життя та підтримувати тих, хто цього найбільше потребує.