Минулорічний ребрендинг ПУМБ здобув одразу дві відзнаки Red Dot у престижних категоріях:

  • Corporate Design & Identity — за цілісну та сучасну візуальну ідентичність бренду, включно з логотипом, фірмовим стилем та tone of voice. Журі відзначило, як оновлений дизайн ПУМБ формує цілісне сприйняття бренду, відображаючи його сучасність та динамічність.
  • Brand Design & Identity — за комплексний підхід до бренду: від оновленого візуалу до тональності комунікацій і рекламних кампаній. Бо ребрендинг ПУМБ стосувався не лише візуальних елементів, а й підходу до діалогу з клієнтами: відхід від консервативності, зрозуміла мова, динамічні рішення у дизайні та комунікації.

Сьогодні маркетинг ПУМБ створює успішні кейси, формує новий рівень знання і дійсно змінює бренд, залучаючи нову аудиторію для банку.

«Дві нагороди Red Dot — це визнання не лише нашого нового дизайну, а й тієї трансформації, яку переживає ПУМБ. Ми свідомо відмовилися від консервативності, щоб створити сміливий, яскравий і сучасний бренд, який відповідає нашим сервісам та очікуванням клієнтів. Для нас ця нагорода — доказ того, що ПУМБ говорить з аудиторією простою, живою мовою та залишається банком, який надихає на зміни», — зазначає Ксенія Сікорська, директорка з маркетингу ПУМБ.

Видатні результати Red Dot стали можливими завдяки спільній роботі команди маркетингу ПУМБ та Banda agency. Успіх ребрендингу відзначають обидві команди.

«Це дуже крута нагорода в сфері дизайну. Ми раді, що вона піде в нашу спільну скарбничку гордості за український дизайн», — коментує Артем Карелін, креативний директор Banda.

ПУМБ пропонує вигідні продукти та впевнено заявляє про себе на українському та світовому рівні.