За словами Сергія Кіпоренка, керівника напряму автокредитування Глобус Банку, у структурі кредитних продажів автомобілів відбулося суттєве зміщення:

  • 54% — традиційні авто з бензиновими та дизельними двигунами,
  • 27% — гібриди,
  • 22% — електрокари.

«Частка гібридів та електрокарів майже зрівнялася з класичними авто. Це вже не просто модний тренд — це структурна зміна на ринку. У перспективі 2−3 років ми очікуємо, що до 60% автокредитів припадатиме саме на ці категорії», — зазначив експерт.

Найпопулярніші бренди серед покупців

Попит на конкретні бренди залишається сегментованим за ціною:

  • Сегмент $10−18 тис. — найбільш популярні авто: Renault, BYD, Citroen, Chery, Geely, Fiat, JAC, Great Wall.
  • Сегмент $16−45 тис. — середній клас, який часто обирають через баланс «ціна-якість»: Toyota, Renault, Volkswagen, Skoda, BMW.
  • Преміум-сегмент $80−100 тис. — авто для клієнтів з вищим рівнем доходів: BMW, Lexus, Mercedes-Benz, Audi, Land Rover.

Як свідчать дані Глобус Банку, у першому півріччі 2025 року понад 90% кредитних угод укладалися в межах партнерських програм банків, дилерів і страхових компаній. Це дозволяло клієнтам отримати вигідні умови — нижчі ставки та супутні сервіси.

«Велика частина угод — це партнерські програми, які дають змогу не тільки знизити ставку, а й отримати додаткові переваги: страхування, техобслуговування, trade-in», — додав Сергій Кіпоренко.