Райффайзен Банк, який уже втринадцяте отримав нагороду від Euromoney, цього року було названо виданням Найкращим диджитал банком в Україні.
Збереження такого високого визнання з фокусом на інноваційність є особливо цінним і ще раз підтверджує успішність трансформації Райфу, надійність та довіру до нього, а також здатність відповідати очікуванням клієнтів.
Результатом масштабної чотирирічної трансформації Райфу став, у тому числі, перехід від класичного ІТ-департаменту до гнучкої бізнес-орієнтованої організації, що мислить продуктами, мігрувала в «хмару» та говорить мовою цінності для клієнта.
Перехід до продуктової моделі дозволив банку створити автономні кросфункціональні команди, які відповідають не лише за розробку, а й за результат: збільшення клієнтської бази, time-to-market, прибутковість продукту. Паралельно сформовано модель трайбів із єдиною місією та спільними OKR.
Одним із проєктів, який демонструє нову логіку розвитку, став MyRaif — мобільний застосунок, що трансформує клієнтський досвід і є платформою для масштабування сервісів. Завдяки технологічній основі, глибокій аналітиці й кастомізації команда впроваджує нові функції в рази швидше.
Журнал Euromoney із 1969 року висвітлює теми міжнародних ринків капіталу. Із 1992 року видання щороку відзначає найкращі компанії банківського сектору із різних країн та регіонів у номінаціях Awards for Excellence.
На участь у Awards for Excellence 2025 було подано заявки від понад 600 фінустанов із більш ніж 100 країн світу.