На лицьовому боці картки розміщено номер, надрукований рельєфним шрифтом Брайля, що дозволяє ідентифікувати її на дотик — без потреби сторонньої допомоги. Це перший подібний продукт в Україні, і ще один крок izibank на шляху до інклюзивного банкінгу.

«Ми в izibank впевнені, що технології повинні працювати в інтересах кожної людини. Запуск інклюзивної картки — це не просто новий продукт, це частина нашої стратегії розвитку безбар'єрного фінансового середовища в Україні. Ми прагнемо, щоб кожен наш клієнт почувався впевнено, незалежно від своїх фізичних можливостей», — коментує Ганна Тігіпко-Байковська, CEO та засновниця izibank.

На першому етапі виготовлено 1000 інклюзивних карток, у майбутньому izibank планує розширювати доступність цього продукту. Оформити картку зі шрифтом Брайля можна просто та швидко — у Telegram або Viber-чаті izibank, обравши розділ «замовити пластик», або через контакт-центр. Під час замовлення клієнт може обрати один із доступних дизайнів картки — зокрема, інклюзивну версію зі шрифтом Брайля.

Уже сьогодні сайт банку має функцію збільшення шрифту для користувачів із порушеннями зору.

Крім доступності, izibank подбав і про екологічність продукту. Разом із партнером ТАС ЕВОТЕК було створено екологічне пакування картки з матеріалів, що легко переробляються та не шкодять довкіллю.

«Ми раді бути частиною такого важливого проєкту разом з izibank. Це приклад, як інновації можуть поєднувати турботу про людей та довкілля», — зазначають у ТАС ЕВОТЕК.

Ця ініціатива є логічним продовженням послідовної стратегії izibank, спрямованої на створення зручного, сучасного й доступного банку для всіх. Банк активно співпрацює з громадськими організаціями, впроваджує нові технології та розробляє сервіси, що враховують потреби людей з обмеженими можливостями.