Під час виступуІрина Старомінська розповіла про досвід Universal Bank у впровадженні технологій штучного інтелекту в бізнес-процеси:

«Ми вже досить давно використовуємо моделі штучного інтелекту, які самонавчаються і визначають рівень кредитного ліміту для клієнтів monobank. Також залучаємо ШІ у HR-процесах, комплаєнсі, фінансовому моніторингу, оцінці ризиків, а також як допоміжний інструмент у роботі контакт-центру».

Голова правління наголосила, що автоматизація рутинних завдань не означає скорочення персоналу: «Штучний інтелект не скорочує робочі місця, а трансформує підходи до роботи. Працівники можуть зосередитися на аналітиці та стратегічних завданнях, тоді як рутинні процеси передаються алгоритмам. Це підвищує якість сервісу та ефективність усіх процесів».

Universal Bank в рамках проєкту monobank продовжує інвестувати у цифрові рішення, щоб залишатися серед лідерів фінансової індустрії України.