У своїй доповіді «Профілювання клієнтів як інструмент комплаєнс-контролю», яку багато хто з гостей назвав однією з найконструктивніших на форумі, він наголосив, що глибоке вивчення клієнтської бази є основою не тільки для подальшого визначення цільового сегменту клієнтів, а й для застосування ризик-орієнтованих підходів до контролю операцій, виявлення відхилень від звичайної поведінки клієнта.
Правильно вибудуване профілювання дозволяє збалансувати цілі комплаєнс-контролю та бізнес-ефективності.
Результатом цього є не лише зниження ризиків при обслуговуванні клієнтів, а й підвищення якості банківського сервісу, оптимізація ресурсів та економічно виважені рішення.
У Таскомбанку постійно вдосконалюють підходи до обслуговування клієнтів, забезпечуючи якісний сервіс із врахуванням вимог законодавства.
Банк дякує організаторам International Financial Club Bankir за чудову подію та якісний нетворкінг. Окрема вдячність Жанні Голик і Олегу Капралову за особистісний підхід і атмосферу довіри між учасниками.