За його словами, завдяки інноваційним рішенням банків сьогодні в Україні мобільним банком постійно користуються вже понад 70% клієнтів. При цьому деякі послуги ще не можливо отримати без візиту до відділення чи офісу.
Тому Приватбанк бачить майбутній розвиток застосунку саме в цифровізації складних банківських послуг, щоб отримати кредит на авто чи іпотеку можна було повністю онлайн, як сьогодні всі звикли робити перекази чи відкривати карті і депозити.
Другим важливим напрямом розвитку цифрового банкінгу є використання штучного інтелекту, яким за словами Дмитра Мусієнка, на сьогодні серед банків світу активно використовують не більше 1% банків.
Для Приватбанку штучний інтелект вже сьогодні дає можливості краще розуміти клієнта та пропонувати послуги саме в той момент, коли йому це потрібно.
" Ми пишаємося нашою програмою лояльності Привіт — першою програмою лояльності в Україні, яка побудована з використанням інструментів ШІ, машинного навчання та математичних моделей. Завдяки цьому та інформації, яка є про клієнтів банку, сьогодні користувачі Приват24 вже отримали понад 735 млн персоналізованих пропозицій кешбеків та дисконтів від провідних виробників та торговельних мереж, — відзначив Дмитро Мусієнко.
Не зважаючи на цифровізацію та розвиток штучного інтелекту, Приватбанк не планує відмовлятися від розвитку мережі відділень.
За словами Дмитра Мусієнка, сьогодні Приватбанк є своєрідним символом нашої країни — він має відділення, банкомати та термінали по всій території країни. Мережа відділень буде трансформуватися, але відділення стають інклюзивними, відкритими для всіх українців.
«Сьогодні ми відкриваємо не просто нові банківські відділення, а робимо доступнішими послуги для наших клієнтів, щоб кожна людина могла почуватися комфортно. Розбудова мережі відділень з підвищеною доступністю — частина стратегії безбар'єрності Приватбанку, у рамках якої відбуваються масштабні зміни мережі», — додав Мусієнко.