Як повідомив член правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, таке нововведення допоможе ефективніше протидіяти шахрайським схемам у сфері фінансових послуг та підвищить довіру клієнтів до комунікації з банком.«Безпека клієнтів — наш пріоритет, стандартизуючи дзвінки з єдиного номеру контактного центру, ми хочемо забезпечити впевненість клієнтів у тому, що вони спілкуються з офіційним представником банку», — зазначив Дмитро Мусієнко.
Сервісні дзвінки від Приватбанку за номером 3700 отримуватимуть клієнти, які знаходяться на території України та чиї фінансові номери зареєстровані в українських мобільних операторів: Київстар, Vodafone, Lifecell.
Звертаємо увагу, що короткий номер 3700 є основним сервісним телефонним номером Приватбанку для комунікацій з клієнтами, але за потреби, комунікації можуть здійснюватися і з інших номерів. Для безпеки клієнта, приналежність номера до банку можна перевірити за посиланням (додаток Приват24 — Меню «Комунікації — Дзвінки — Перевірити номер телефону»).
Для корпоративних клієнтів формат бізнес комунікації залишиться незмінним — дзвінки надходитимуть від персональних менеджерів.
Також Приватбанк вчергове звертає увагу клієнтів, що банк ніколи не дзвонить клієнтам у месенджерах Telegram, Viber та інших. Якщо вам подзвонили у месенджер та представились працівником банку — ймовірно це шахраї.