Рішення Deeployalty дозволить Глобус Банку швидко адаптувати свої сервіси в застосунку GlobusPlus до потреб клієнтів та оптимізувати процеси взаємодії на всіх етапах обслуговування. Заплановано поетапне впровадження функцій, із фокусом на прозорість, швидкість та зручність для користувачів.
«У центрі нашої стратегії — потреби клієнтів, саме тому ми постійно шукаємо інноваційні рішення для покращення сервісу. Співпраця з Deeployalty відкриває нові можливості для персоналізації досвіду користувачів нашого застосунку GlobusPlus. Ми віримо, що цифрові інструменти, зроблять обслуговування ще прозорішим, зручнішим і приємнішим для наших клієнтів» — зазначив Володимир Солодкий, Директор департаменту цифрового бізнесу, член Правління банку.
«Наша мета — допомогти банкам покращити комунікацію з клієнтами через сучасні цифрові рішення. Ми раді працювати разом із Глобус Банком та разом створювати нові підходи до взаємодії клієнтами» — додав Максим Попов, засновник та CTO Deeployalty.
Співпраця Deeployalty і Глобус Банку — це крок до впровадження нових стандартів обслуговування у банківському секторі, що робить взаємодію між банком і його клієнтами доступнішою та ефективнішою.