«Звісно, великому банку який відповідає за безперебійне обслуговування 18,5 млн клієнтів, яким є Приватбанк, складніше конкурувати зі стартапами. Але ми хочемо та можемо робити круті сучасні рішення, і ми це робимо. Саме завдяки інноваційним підходам до розробки продуктів та потужній ІТ інфраструктурі, Приватбанк став єдиним в Україні та центральній Азії, зрештою третім в Європі та сьомим у світі банком, який сформував єдину екосистему мобільного еквайрингу застосунку „Термінал“ як для Android смартфонів та і для iPhone», відзначив Сергій Макаренко.
Головним пріоритетом інноваційних рішень Приватбанку, за словами Сергія Макаренка, є зручність сервісів для користувачів та відповідальність за найкращий клієнтський досвід. Клієнтоцентричність Приватбанку — коли ми маємо запропонувати своїм клієнтам технологію чи продукт, який стабільно працює для їх потреб, та постійно вдосконалювати сервіс з огляду очікувань та побажання клієнтів.
«Якщо ти виходиш на ринок з ідеальним з усіх сторін продуктом, то напевно ти вже запізнився і на ринку існують аналогічні сервіси, хай і не такі ідеальні) Тому для нас інноваційність — постійний процес пошуку ідей, експериментів та розробки рішень, які відповідають на сучасні потреби клієнтів. І тут важливі два фактори — темп, з яким ми йдемо від ідей до лінійки продуктів, та стійкість — стабільність роботи під впливом зовнішніх та внутрішніх факторів продукту, який повинен працювати», додав Сергій Макаренко.