Новий сервіс повністю адаптований для українських користувачів: інформація доступна українською мовою, оплата здійснюється карткою Приватбанку, а технічна підтримка працює цілодобово.
«Ми прагнемо забезпечити нашим клієнтам максимальний комфорт, незалежно від того, де вони знаходяться. З нашим новим сервісом вони можуть забути про мовний бар'єр чи труднощі з незнайомими платформами. Тепер все зрозуміло, просто та доступно — саме так, як вони звикли працювати з Приватбанком,» — відзначив Дмитро Мусієнко, член правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу.
Це новий в Україні сервіс, що пропонує більше можливостей для мандрівок та усуває бар'єри, з якими часто стикаються українці за кордоном: мовний бар'єр, різноманіття європейських платформ та труднощі у пошуку квитків на потяги.