«Ми відкриваємо не просто нові банківські відділення, а робимо доступнішими послуги для наших клієнтів. Для нас важливо, щоб кожна людина могла почуватися комфортно. Ми розуміємо, наскільки питання безбар'єрності сьогодні важливе для українського суспільства, і стараємося відповідати його запиту. Київ — одне з найбільших міст України, тож потреба таких відділень тут особливо помітна. Впродовж наступного місяця ми плануємо відкрити ще два таких відділення в столиці», — зазначив голова правління Приватбанку Мікаель Бьоркнерт.

Розбудова мережі відділень з підвищеною доступністю — частина стратегії безбар'єрності Приватбанку, у рамках якої відбуваються масштабні зміни наскрізно. Забезпечення рівних можливостей доступу до фінансових продуктів і послуг для кожного клієнта на сьогодні є пріоритетом для банку: майже 99% бранчів вже адаптовано для відвідування маломобільними групами населення. Також у різних регіонах України працюють 25 відділень з підвищеною доступністю — 9 з них у Києві та Київській області.

Команда банку також активно працює над підвищенням доступності сервісів, запустивши консультації жестовою мовою у всіх відділеннях та в діджитальних застосунках. Крім того, Приватбанк сприяє розвитку фінансової грамотності, підтримує працевлаштування вразливих груп та формує внутрішню культуру рівності та інклюзивності.