«Коли ти лідер ринку, і ти державний банк — це ще більше відповідальності. А величезна мережа відділень, банкоматів та терміналів, багато з яких працюють в прифронтових територіях, потребує задіяння великої кількості людей. Тому людиноцентрична стратегія розвитку банку залишається актуальною і під час війни та базується на наших цінностях. Вона гнучка та легко адаптивна під наші тактичні плани. Ми завжди знаємо що нам робити і навіщо», — відзначила Наталя Савчук.

Незважаючи на воєнні ризики та виклики, Приватбанк адаптує свою стратегію зростання до поточних умов. Для лідера банківського ринку сьогодні дуже важливо чути свого клієнта: життєві виклики змінюють платіжний досвід та звички українців, і найбільший банк країни має відповідати новому досвіду не тільки в Україні, а і за межами країни. Тому для Приватбанка є пріоритетом інновації та постійне покращення сервісів: « Ми розуміємо, що в Україні буде краще і нам потрібно бути кращими, технологічно кращими для клієнта».

В основі стратегії мають бути цінності. Вони є навігатором у всіх діях банку — від продукту до сервісу. І які б обставини не були — всім завжди буде зрозуміло, з яких принципів діяти у будь-якій непередбачуваній ситуації — чи то дуже хорошій, чи досить неприємній.