Аферисти вигадують різні схеми платіжного шахрайства, щоб ошукати довірливих громадян.

Шахраї розсилають фішингові посилання через SMS, електронну пошту та месенджери, щоб викрасти дані або гроші.

Найпоширеніші теми повідомлень від аферистів: прохання сплатити борг або поповнити рахунок, пропозиції легкої роботи з надвисокою оплатою, надзвичайно вигідні пропозиції для шопінгу з низькими цінами, листи від нібито державних установ із примітками «терміново» або «важливо», запити на повторний вхід у систему та про нібито заблокований акаунт. Мета розсилок — отримати конфіденційні дані громадян і далі проводити шахрайські операції.

Рекомендації, як вберегтися:

  • Перевіряйте адресу відправника та звертайте увагу на правопис, адже фішингові листи часто містять помилки.

  • Ігноруйте підозрілі листи з вкладеннями або посиланнями.

  • Будьте обережні, якщо кваплять до дій — шахраї часто тиснуть на жертв.

  • Ігноруйте неочікувані виграші та подарунки.

  • Якщо отримали лист від компанії, то зв’яжіться з нею напряму через офіційний сайт або контактний центр.

  • Регулярно перевіряйте операції на картках. Якщо помітили щось підозріле — зверніться в банк.

Якщо шахраї дізналися конфіденційні платіжні дані — повідомте про це в банк.

Нагадуємо, офіційні контакти Ukrsibbank:

Швидкий зв’язок з менеджером банку Ukrsibbank

7290 (800) 505−800

безкоштовно з мобільних в межах України

Для міжнародних дзвінків

+380 (44) 298−82−90

згідно з тарифами вашого оператора

або чат у застосунку UKRSIB online.

Більше інформації про актуальні схеми шахрайства та способи протидії на сторінці Безпека користування платіжною карткою | Ukrsibbank