Нагадаємо, що у 2024 році Приватбанк запустив перший в Україні сервіс відеоконсультації українською жестовою мовою у банківському застосунку Приват24 та Приват24 для бізнесу. Для втілення такого масштабного проєкту працівники відділень Приватбанку пройшли базовий курс з вивчення української жестової мови.

Консультації жестовою мовою у відділеннях Приватбанку є наступним важливим кроком у реалізації Стратегії безбарєрності. Це унікальне, безпечне і доступне рішення є вагомою частиною роботи у розбудові безбар'єрного шляху клієнта з порушенням слуху.

«Приватбанк продовжує розвивати культуру клієнтоцентричності і бути найкращим банком для усіх клієнтів без винятку. З першого дня клієнти почали користуватись новим сервісом, який значно підвищив швидкість вирішення їхніх запитів. Удосконалюючи існуючі сервіси та запроваджуючи інноваційні рішення, Приватбанк показує приклад та задає тон на позитивні зміни у фінансовому секторі України. Адже кожна людина має право на гідне обслуговування та рівний доступ до фінансових продуктів та послуг»  — зазначила Олеся Жулинська, керівниця напрямку зі зв’язків з громадськістю та комунікацій.