Серед найвизначніших інновацій для корпоративних клієнтів, Дмитро Мусієнко відзначив сервіс відкриття рахунків для ФОП онлайн, що набагато спростило клієнтський шлях — з понад 700 тисяч клієнтів банку ФОП 46% нових клієнтів відкривають рахунки саме онлайн, а також запуск застосунку мобільного еквайрингу «Термінал» для iPhone. Приватбанк є першим банком, хто це запустив цей сервіс завдяки чому Україна стала шостою країною у світі, з якою Apple запустив такий продукт.
Найбільш очікуваною інновацією для фізичних осіб є програма лояльності «Привіт» Приватбанку, яка перша на банківському ринку побудована на технології штучного інтелекту та аналізу даних і пропонує клієнтам персоналізовані пропозиції кешбеків та знижок від понад 400 партнерів великих торгових мереж та виробників. Сьогодні пропозиціями «Привіту» постійно користуються понад 3 млн клієнтів.
«Мені дуже сподобався один відгук нашого клієнта з історією про кешбек — на день Закоханих хлопцю затримали зарплату і кохання було на межі розриву бо ні за що купити подарунок дівчині, але він згадав про „Привіт“ і зайшовши до програми побачив доступний кешбек 750 грн. За ці гроші була придбана прикраса та кохання врятовано», — розповів Дмитро Мусієнко.
Говорячи про стратегію та ризики інновацій, член правління банку нагадав, що головним для найбільшого банку країни є безпека та операційна стабільність, тому найбільшою інновацією з початку війни стало перенесення в рекордні строки 45 діб всіх даних та сервісів до закордонних хмарних сховищ.