В умовах зниження продажів електрокарів попит на гібридні моделі підвищується. Насамперед це помітно в північноамериканському регіоні, який охоплює найбільшу частину продажів Honda. У США ситуація для EV-машин залишається непростою, оскільки наступний президент Трамп готується зменшити рівень підтримки для такого виду транспорту. Водночас компанія має намір займатися модернізацією гібридів, спираючись на них на ринку Сполучених Штатів. Раніше такий самий шлях обрала Toyota. Honda все ще хоче наростити виробництво електрокарів до 2 мільйонів до 2030-го, а ще через 10 років — продавати лише машини на таких паливних елементах.

Honda не включила ринок Китаю в загальний план

За словами Кацуто Хаясі, керівника автомобільними операціями японської компанії, в очільників Honda зберігається віра в можливості змінити правила гри, хоч зараз багато хто думає тільки про Toyota Prius, коли йдеться про гібриди. Також він зазначив, що Honda не має наміру змінювати підходи до розробки та інвестицій через політичні рішення Білого дому.

Виробник готується після 2027-го вдвічі збільшити валовий прибуток на кожен гібридний автомобіль, який випускається в США. Для цього він хоче використати у своїх моделях великі універсальні деталі. За словами голови Центру автомобільних розробок компанії Кодзі Ніномії, фірма має намір вийти на показники не гірше чи навіть краще, ніж у ключових конкурентів на ринку гібридних машин. При цьому Honda не назвала чітких цілей щодо паливної ефективності, повідомляють на lblv.com спеціалісти.

У КНР бренди з-за кордону продовжують конкурувати з місцевими виробниками електрокарів, подібними до BYD. У цьому регіоні Honda зосереджена на електричних моделях, але має намір випускати нові гібриди. Компанія зазначила, що цільовий показник із продажу машин-гібридів до кінця десятиліття не враховує ринок Китаю.

Максим Захаров, фінансовий аналітик LBLV