«Попри війну, суцільні виклики, і коли плани та мрії здаються нездійсненними, ми продовжуємо жити повноцінним життям, віримо у себе та краще майбутнє, і у всіх життєвих ситуаціях сучасний надійний банк завжди підтримає завдяки доступним банківським продуктам, — говорить маркетинг директор банку Вікторія Губіна. — Не відкладайте життя на потім, найкращий шанс завжди є сьогодні, а найбільший державний банк добре розуміє та допомагає втілити плани та мрії клієнтів у життя».
Сучасний банк — це також і про про фінансове благополуччя і ментальну підтримку українців. Головна ідея нової надихаючої кампанії — Приватбанк для українців став сучасним банком можливостей, з яким все вдається, попри негаразди та виклики — навіть якщо не знаємо, що буде завтра, навіть якщо важко зберігати оптимізм — беремо і відкриваємо власну справу, імпровізуємо, піклуємося про рідних, мріємо та донатимо, і беремо і живемо зараз!