Якісна комунікація бізнесу сьогодні — це не лише про конкурентну перевагу, а й про соціальну відповідальність. Після 24 лютого 2022 року всі ми змінилися. Повітряні тривоги, ракетні обстріли, блекаути та щоденна невизначеність стали новою реальністю.
У таких умовах бізнес має не лише забезпечувати свою діяльність, а й підтримувати людей — клієнтів і працівників. Саме для цього створено «Тактичну комунікацію для бізнесу» — посібник, що пропонує зрозумілі й практичні інструменти для побудови ефективної взаємодії, зокрема з військовими, ветеранами, людьми, які пережили травматичний досвід війни.
Про що та для чого цей посібник?
Це практичний довідник із чіткими алгоритмами для вирішення реальних бізнес-ситуацій, що виникають в умовах війни. У посібнику зібрано найкращі практики українського бізнесу, які розуміють важливість якісної комунікації та забезпечують її.
Посібник сприяє:
- краще розуміти клієнтів та їхні потреби,
- зберігати високу якість взаємодії та комунікації,
- підтримувати морально-психологічний стан і працівників, і споживачів.
Де знайти посібник та як його отримати?
Посібники вже надруковано накладом 10 тисяч примірників за підтримки Райффайзен Банку. Половина з них вирушила до відділень банку по всій Україні. Кожен охочий зможе знайти посібник у відділенні: прочитати або взяти з собою за потреби безкоштовно.