Мета події — сприяти діалогу між бізнес-лідерами та експертами щодо стратегічного розвитку компаній.

Лоран Дюпуш, голова правління Ukrsibbank BNP Paribas Group, виcтупить з мотиваційною промовою про стратегію відновлення в умовах воєнного часу та розкриє, як визначити пріоритети і рухатися вперед.

Під час форуму Наталя Галунко, начальниця департаменту менеджменту персоналу Ukrsibbank BNP Paribas Group, візьме участь у панельній дискусії «Як об'єднати маркетингову, HR та фінансову стратегію у єдину візію компанії?» та поділиться досвідом які методи комунікації найефективніші для забезпечення злагодженої роботи між маркетингом, HR та фінансами та як уникнути інформаційних бар'єрів та забезпечити прозорість у прийнятті рішень між функціями.

Strategy Forum 2024 пройде в Києві 12 грудня в офлайн та онлайн форматах. Подія об'єднає лідерів бізнесу, топменеджерів та експертів задля пошуку практичних рішень для розвитку бізнесу в умовах невизначеності.

Стратегія є ключовим компонентом успіху будь-якої справи. Але як вибрати правильний шлях у світі, де зміни стали нормою? Що взяти за основу, аби планувати розвиток організації в майбутньому? Відповіді на ці запитання дасть у мотиваційній промові «Стратегія відновлення в умовах воєнного часу: як визначити пріоритети і рухатися вперед» Лоран Дюпуш, голова правління Ukrsibbank BNP Paribas Group. Зокрема, експерт розповість про компоненти, що формують стратегію та поділиться баченням на чому варто фокусуватися, будуючи плани на майбутнє та що варто брати до уваги, аби бути успішним.

Однією зі спікерок форуму буде Наталя Галунко, начальниця департаменту менеджменту персоналу Ukrsibbank BNP Paribas Group. Вона візьме участь у панельній дискусії: «Як об'єднати маркетингову, HR та фінансову стратегію у єдину візію компанії?»

Основні теми дискусії:

  • виклики, що виникають при інтеграції маркетингових, HR та фінансових стратегій у єдину візію;

  • виклики, що виникають при інтеграції маркетингових, HR та фінансових стратегій у єдину візію;

  • роль HR у формуванні спільної візії компанії та інтеграції різних функціональних стратегій;

  • методи комунікації для забезпечення прозорості та взаєморозуміння між маркетингом, HR та фінансами;

  • визначення синергії між ключовими бізнес-функціями для досягнення стратегічних цілей.