Цей сервіс суттєво полегшить роботу також і бізнес-клієнтам та надасть більше можливостей вести свою справу, адже через нього клієнти з порушеннями слуху можуть отримати відповіді на свої запитання безпосередньо від банку. Відсутність можливості поспілкуватися з представником банку віч-на-віч могла бути одним із бар'єрів у прийнятті рішення стати підприємцем і відкрити свою справу. Тепер люди, які спілкуються жестовою мовою, можуть почуватися більш впевнено, започатковуючи свій бізнес.
Щоб скористатися послугою, необхідно зайти в мобільний застосунок «Приват24 для бізнесу», вгорі праворуч на екрані увійти в розділ «Комунікації» (значок навушників) і обрати розділ «Консультація жестовою мовою».
За два місяці роботи сервісу відеоконсультацій українською жестовою мовою у Приват24 для фізичних осіб банк отримує щонайменше 10 звернень жестовою мовою за день. Впровадження цього сервісу також суттєво вплинуло на мотивацію та залучення усієї великої команди Приватбанку, адже бачити необхідність інновації для людей і чути щирі слова вдячності клієнтів за те, що їх почули і розуміють, — це найкраща віддача і винагорода за роботу.
В Україні, згідно з даними ВООЗ, порушення слуху різного ступеня є у 2,1 мільйонів громадян; з них приблизно для 230 тисяч основним або одним з основних способів комунікації є жестова мова.