2024-го сезон знижок став найбільш прибутковим для незалежних продавців на платформі Amazon, вважають аналітики LBLV. Вони охопили понад 60% продажів. Успіх деяких брендів виявився особливо значним. Протягом 12 днів клієнти купили безліч голосових помічників Amazon Echo та медіаплеєрів Fire TV, які увійшли до списку лідерів реалізації. Загалом у США електроніка, іграшки та косметика мали високий попит.
У компанії Worldwide Amazon Stores підкреслили відданість фірми наданню цінності за допомогою економії та найкращих способів доставки. Розцінки Amazon виявилися в середньому на 14% меншими, ніж в інших великих торгових мереж у США. Ритейлер уже 8 років лідирує в умовах цінової конкуренції.
Amazon досягла поліпшення результатів за допомогою технології ШІ
Компанія має намір сприяти економії клієнтів до кінця року. Наприклад, у її магазині Holiday Shop представлені популярні подарунки та вигідні пропозиції. Також планується запровадити знижки для користувачів у розмірі 40%.
Для підвищення доступності шопінгу в період свят Amazon презентувала заснований на ШІ функціонал під назвою Rufus — це голосовий помічник для покупок та сервісів Amazon Lens. Крім того, корпорація запустила цифровий магазин, який надає послуги тривимірної торгівлі більш ніж трьома сотнями варіантів подарунків.
Amazon гарантує безпечний досвід покупок та обіцяє забезпечити оперативну доставку для учасників Prime, зазначають на lblv.com фахівці. Розширене вікно повернення у період свят дає можливість відправити назад більшу частину товарів, придбаних у листопаді-грудні до кінця січня. Це дозволяє клієнтам бути гнучкішими у своїх рішеннях.
Володимир Кравченко, фінансовий аналітик LBLV