У Райфі опитування працівників проводять 1−2 рази на рік. Опитування 4300 працівників улітку мало фантастичні результати:
- 95%, тобто дев’ятеро з десяти, розуміють стратегію банку;
- 85% вказали, що підтримка з боку керівників на достатньому рівні;
- 72% відзначили, що вони емоційно та фізично в нормі, наскільки це можливо під час війни.
«Таких результатів можна досягти тільки персональною увагою до кожного працівника та кожної команди. Є важливою комунікація усього, що робить компанія, та особисте визнання людей. Для визнання та подяки кожному ми нещодавно запровадили програму Kudos, через яку працівники можуть подякувати один одному за співпрацю та підтримку. Така нематеріальна мотивація підсилює енергію людей», — розповів Віктор Марченко.
Важливе значення кожного працівника означає також і усвідомлення різноманіття різних досвідів і думок, що зменшує поляризацію в колективі і допомагає організації бути стійкішою та ефективнішою.
«Ми використали театральні практики для того, щоб пропрацювати різні досвіди наших колег під час війни. Також зібрали та прокомунікували понад 100 історій колег, які виїжджали з України, залишались тут, повертались, були в прифронтових регіонах та навіть в окупації, боронили країну в лавах ЗСУ тощо. Спільна рефлексія допомагає ставати більш емпатичними один до одного», — поділився HR-директор Райфу.