Друге видання включає інформацію про освіту, досвід, хобі та навіть сімейний стан CEO провідних компаній. Це дозволяє читачам можливість зрозуміти як їхній особистий досвід бізнес-лідерів впливає на компанії, якими вони керують.
У своїй роботі Олена дотримується місії бути надійним партнером для клієнтів та прагне «покращувати життя разом». За часи її керівництва, УНІКА досягла оцінки сервісу 4,60 з 5 за результатами понад 92 000 відгуків у 2023 році, що свідчить про високу довіру клієнтів.
КредоОлени Ульє — «Будь зміною, яку хочеш бачити у світі». Це бачення допомагає формувати культуру компанії, де кожен член команди націлений на покращення якості сервісу та створення інноваційних змін для клієнтів.