Банк наводить основні зміни:

1) Банк більше не направлятиме вам повідомлення з довідкою ФГВФО — актуальна версія довідки завжди доступна на веб-сайті Банку.

2) З міркувань безпеки, Банк вводитиме певні обмеження на операції по рахунках, якими тривалий час не користуються Клієнти. Зокрема щоб виконати по такому рахунку операцію у відділенні, Власнику рахунку потрібно буде спершу звернутись до Контакт-центру і пройти ідентифікацію. Автоматично обмеження знімаються якщо самостійно виконати операцію по рахунку за допомогою картки або у чат-боті.

3) Строкові депозити, відкриті з 22/11/2024, можна буде поповнювати протягом усього періоду дії депозиту за винятком останніх 30 календарних днів до дати завершення депозиту.

4) Додали до переліку послуг, які надаються Контакт-центром:

 — Зняття обмежень, встановлених Банком в цілях безпеки;

 — Відключення СМС-інформування по поточних / ощадних рахунках та платіжних картках;

 — Списання комісії за перевипуск платіжної картки.

З оновленою версією договору можна ознайомитись за посиланням.

За більш детальною інформацією звертайтеся до відділень АТ «Універсал Банк» або за телефоном 0 800 300 200.