Банк наводить основні зміни:
1) Банк більше не направлятиме вам повідомлення з довідкою ФГВФО — актуальна версія довідки завжди доступна на веб-сайті Банку.
2) З міркувань безпеки, Банк вводитиме певні обмеження на операції по рахунках, якими тривалий час не користуються Клієнти. Зокрема щоб виконати по такому рахунку операцію у відділенні, Власнику рахунку потрібно буде спершу звернутись до Контакт-центру і пройти ідентифікацію. Автоматично обмеження знімаються якщо самостійно виконати операцію по рахунку за допомогою картки або у чат-боті.
3) Строкові депозити, відкриті з 22/11/2024, можна буде поповнювати протягом усього періоду дії депозиту за винятком останніх 30 календарних днів до дати завершення депозиту.
4) Додали до переліку послуг, які надаються Контакт-центром:
— Зняття обмежень, встановлених Банком в цілях безпеки;
— Відключення СМС-інформування по поточних / ощадних рахунках та платіжних картках;
— Списання комісії за перевипуск платіжної картки.
З оновленою версією договору можна ознайомитись за посиланням.
За більш детальною інформацією звертайтеся до відділень АТ «Універсал Банк» або за телефоном 0 800 300 200.