-
Мета програми — заохотити фахівців розширювати світогляд, переймати найкращі приклади якісного сервісу та обслуговування клієнтів.
-
Цьогоріч Ukrsibbank організував круїз Середземним морем для переможців Premium Boutique 2023−2024.
Щорічна програма допомагає банку покращувати преміальний сервіс та підвищувати клієнтоорієнтованість, вдосконалюючи навички фахівців.
Цьогоріч 10 фахівців Ukrsibbank відвідали Італію, Іспанію та Францію, де обмінялися досвідом з іноземними колегами, спробували сервіси для подорожей та дослідили найкращі європейські практики обслуговування в різних галузях. Наприклад, в Римі учасники програми зустрілися з італійськими колегами та дізналися, як вони покращують стандарти обслуговування, працюють над якісною сегментацією і переводять клієнтів до дистанційного обслуговування та до Private Banking.
В обслуговуванні з клієнтами буду використовувати отриманий досвід особистого використання преміальних сервісів за кордоном. А це і використання картки за кордоном, досвід у лаунжах за кордоном та на залізничному вокзалі в Києві, сервіс Meet&Greet Kyiv Railway Service від Mastercard, нові теми для small talks поки клієнт очікує та ще дужче розділяти цінності компанії", — поділилась Ірина Файдюк, учасниця програми.
Переможці Premium Boutique 2023−2024 занурились в практику WOW ефектів. Вони тестували найпопулярніші види відпочинку клієнтів premium сегменту, аби на власному досвіді зрозуміти тонкощі такого обслуговування. Зокрема, команда менеджерів відправилася у круїз Середземним морем, де вивчала підхід до клієнтів та лайфгаки, які допомагають зробити сервіс високоякісним. Також відвідали зустрічі, де дізналися про нові преміальні сервіси та послуги, які очікують клієнтів у зимовий період, а також гру-тренінг, де всі спробували себе в якості продавців, керівників та лідерів команд, аби вдосконалити навички продажів, публічних презентацій, роботи зі складними кейсами.
«Ми відвідали три європейських країни — Італія, Іспанія, Франція, які зачарували нас своїм колоритом. Особливо вразило обслуговування на лайнері, яке було на найвищому рівні, наповнено комфортом та турботою. І тепер я краще розумію як важливо створювати комфорт для наших преміальних клієнтів та чого саме вони прагнуть. Для мене це була не просто подорож, а цінний досвід використання преміальних сервісів із карткою Black Edition: VIP-зали в аеропортах, бронювання Fast Track, зручність розрахунку в торгівельних мережах за кордоном, який допоможе мені краще розуміти очікування наших premium клієнтів», — поділилась Гвоздєва Юлія, ще одна переможиця програми.
Premium Boutique — це одна з найяскравіших мотиваційно-розвиваючих програм для працівників банку. Ми прагнемо показати premium менеджерам яскраві приклади якісного сервісу, розширити їх світогляд, дати можливість відчути себе в ролі преміального клієнта. Я впевнена, що всі отримані знання та враження наші працівники зможуть перенести в свою щоденну роботу і зробити наш premium banking ще кращим для клієнтів.
Варто відзначити, що цьогоріч практику залученості та мотивації співробітників Premium Banking Ukrsibbank визнали найкращою за версією Ukrainian CX Excellence. Ця нагорода підкреслює успішну реалізацію кращих практик клієнтоцентричності та підвищення клієнтського досвіду. Ukrsibbank продовжує розширювати базу Premium клієнтів і пропонувати нові послуги, підтверджуючи свій статус одного з провідних банків України, який забезпечує надійний і сучасний банкінг у межах міжнародної групи BNP Paribas.