-
Реновація офісів та відділень для забезпечення більшої інклюзивності та доступності для клієнтів та потенційних співробітників банку — це одне зі стратегічних завдань у межах платформи реальних дій для змін у суспільстві заради захисників та захисниць, ветеранів та ветеранок «We’re proud».
-
Банк також приділяє велику увагу навчанню команди. Зокрема, регулярно проводить вебінари про коректну комунікацію та взаємодію з захисниками та захисницями.
Разом із представниками фонду співробітники навчилися коректно взаємодіяти із людьми з повною або частковою втратою зору, зокрема, розглянули, як допомогти їхній інтеграції в суспільстві, розібрали інклюзивний словник дотичний до цієї теми.
Водночас учасники могли пройти практикум та дізнатися, як незрячі користуються смартфонами та іншою технікою, як надавати необхідну допомогу на вулиці, у транспорті, дистанційно, а також попрактикуватися у супроводженні незрячої людини.
Під час воркшопу зауважили і про найпоширеніші помилки, серед яких хапання незрячої людини без попередження та спроби тягти її у невідомому напрямі, використання слів у розмові «дивіться», перестрибування через тростину незрячого у натовпі, страх відповісти, якщо незрячий поряд у натовпі щось запитує.
Важливо пам’ятати про правила спілкування:
-
завжди звертатися напряму до незрячої людини, а не до її зрячих супроводжуючих;
-
під час зустрічі завжди називати себе;
-
розповідати, хто знаходиться поруч;
-
під час спілкування уточнювати, до кого саме звертаються;
-
якщо під час розмови потрібно відійти, необхідно попередити незрячу людину.
Також під час воркшопу дізналися, як кожен із нас може допомогти, зокрема завантажити спеціальний застосунок «Be my eyes».
Ми розпочали наші корпоративні тижні різноманітності та інклюзії з воркшопу про реінтеграцію людей з повною чи частковою втратою зору. Маємо розуміти, що безбар'єрність та доступність потрібна не тільки для людей з ампутаціями, людей на кріслах колісних, але й для незрячих. Зокрема, мова про доступність інформації, спеціальні технології, безбар'єрність — в культурі, освіті, сфері обслуговування. У банку ми це розуміємо, тому у межах платформи дій для змін у суспільстві «We're proud» продовжується реновація офісів та відділень. Ми продовжуємо шлях інклюзії як банк, і як роботодавець.
БФ «Побачимо перемогу» — благодійний фонд, який заснував Владислав Єщенко — сапер ТрО ЗСУ в минулому, який втратив очі та частково слух на війні. Фонд допомагає людям, які втратили зір під час війни: займається пошуком необхідних програм реабілітації та сучасних технологій відновлення зору в Україні та за кордоном, а також впровадженням в Україні існуючих методик та технологій по відновленню зору та реабілітації незрячих.
«We're proud» — платформа реальних дій для змін у суспільстві заради захисників та захисниць, ветеранів та ветеранок. У межах розвитку платформи Ukrsibbank BNP Paribas Group створює умови для успішної адаптації демобілізованих працівників під час переходу від військової служби до цивільного життя, залучає у команду кандидатів з бойовим досвідом, а також забезпечує ветеранів необхідними банківськими продуктами та послугами. Банк відкритий до партнерства, щоб разом стати сильніше, зокрема, примножуючи добробут ветеранів.