Досвідом поділилися CEO Universal Bank Ірина Старомінська, співзасновник і СЕО Intellias Віталій Седлер, СЕО Nestle в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі та СЕО Novus Марк Петкевич.

В інтервʼю Forbes Ірина Старомінська радить проблемні ситуації обговорювати негайно. «Керівники напрямів дають співробітникам регулярний фідбек, але фейли викладаються на стіл одразу», — зазначає голова правління Universal Bank.

У зворотному звʼязку варто послуговуватись технікою «сендвіча». Суть прийому — показати, що досягнення співробітника не знецінюються однією помилкою. Спочатку підкреслювати успіхи та сильні сторони співробітника, потім — говорити про помилки. Завершувати фідбек-сесію теж на позитивній ноті, висловлюючи підтримку.

На нарадах із членами правління банку Ірина Старомінська намагається підсвічувати промахи, не називаючи імен. «Так будь-хто може „вдягнути на себе“ цей приклад», — говоритьтопменеджерка. Для СЕО Universal Bank офлайн-зустріч — це можливість оцінити емоційний стан співробітника, адже більшість помилок у команді трапляються через виснаження.

«В особистому спілкуванні видно, коли людина не посміхається, дає закриті відповіді, стискає кулаки. В останні роки фідбек-сесія частіше стає приводом відправити колегу у відпустку».