Банк переконаний, що нині важливо бути ближчими до своїх клієнтів, розуміти стратегічні цілі та завдання бізнесу, тому зараз активно розширює свою присутність у регіонах, щоб кожен клієнт міг поспілкуватися з досвідченим фахівцем. Таскомбанк будує власний інститут професійних менеджерів «на місцях», які за потреби можуть оглянути виробництво клієнта, провести детальний аналіз бізнесу, надати експертизу та підібрати найефективніший продукт або послугу.
«Для Таскомбанку бізнес — це насамперед люди, які залишилися в країні, прагнуть працювати і розвиватися тут. Банк надає послуги та продукти своїм клієнтам, виходячи з їхніх потреб, адже бізнес значно змінився з початку повномасштабної війни через нові ринкові умови та виклики, і це, своєю чергою, вплинуло на зміну його пріоритетів», — наголосив Голова правління Таскомбанку Володимир Дубєй.