Цей захід збере провідних експертів із галузей ритейлу, медицини, логістики та HoReCa, щоб обговорити нові тенденції у сфері клієнтського досвіду та новітніх рішення для бізнесу.
Таскомбанк спільно з Mastercard виступають головними партнерами конференції, демонструючи свою відданість розвитку сучасних фінансових сервісів. Під час заходу буде презентовано новий RV Pay, що стане важливим кроком у сфері зручних безготівкових розрахунків для бізнесу.
Гості конференції матимуть можливість безпосередньо ознайомитися з новими фінансовими продуктами банку, поспілкуватися з представниками компаній-партнерів та взяти участь у панельних дискусіях, де обговорюватимуться найактуальніші питання з клієнтського сервісу. Окрім цього, конференція об'єднає 300 офлайн-учасників та понад 1000 онлайн-гостей.
Серед запрошених спікерів — керівники провідних компаній України та міжнародних брендів, таких як Comfy, Figaro Catering, Добробут, KFC та інші. Вони поділяться своїми унікальними кейсами і стратегіями поліпшення клієнтського досвіду.
Спікери конференції:
-
Марина Авдеєва Co-owner «Арсенал Страхування» Founder Easy Peasy Insurtech з темою «Як за рахунок сервісу змінюються продукти, бізнеси та навіть галузі»
-
Тетяна Слободянюк Head of Customer Experience «Добробут» з темою «Лабіринти сервісу медичної мережі»
-
Трофимова Дарʼя HRD «Тесті Фуд», фрайчазі партнер KFC в Україні з темою «Культура сервісу починається з середини — Роль внутрішнього клієнта у створенні виняткового сервісу».
-
Катерина Качуренко керівниця Центру підтримки клієнтів «Comfy»
-
Юлія Дробишева директорка з маркетингу «Агромат»
-
Олександр Котолуп CEO та засновник кейтерингової компанії «Figaro Catering» з темою «Економіка вражень. Секрети успіху.»
-
Володимир Бражник Chief Brand Officer «Аврора»
-
Микола Уманець Head of CX «Uklon»
-
Борис Цомая маркетинг директор ГК «Нові Продукти»
Організатори: Revisior.
Партнери: «Вчасно Каса», «idealers», «Stala», «Casual catering&delivery», CRM-партнер «Uspacy», «Phonet», «Extra Life».
Подарунки спікерам — «ІТ-Інтегратор».
ReService: Customer First стане чудовою платформою для бізнес-спільноти, де учасники зможуть обмінюватися досвідом, формувати нові партнерства та долучитися до благодійних ініціатив. Всі зібрані під час заходу кошти підуть на підтримку Збройних Сил України.