Ці листи є фішинговим, створені шахраями, і не мають жодного відношення до Приватбанку. Метою такого способу шахрайства є отримання доступу до комп’ютера через вірусні програми та викрадення грошей з рахунків. Методи дій шахраїв у такому випадку доволі прості: вам надходить файл з посиланням чи програмним забезпеченням, а після натискання на нього зловмисники отримують доступ до вашої конфіденційної інформації.
Банк постійно дбає про безпеку своїх клієнтів і негайно реагує на випадки подібних загроз. Якщо ви зіткнулися з подібним контентом, просимо надсилати його за зручним для вас каналом комунікацій.
Подати заявку на шахрайство також можна самостійно за допомогою Приват24 для бізнесу, в розділі «Комунікації"→ «Подати на шахрайство».
Ще раз нагадуємо ключові правила інформаційної безпеки:
— Не зберігайте електронні підписи та паролі на персональних комп’ютерах, у браузерах чи інших програмах.
— Підписуйте платежі кваліфікованим електронним підписом (КЕП) — SmartID.
— Перевіряйте інформацію на офіційних сайтах, звертайтесь до підтримки банку у верифіковані канали комунікацій.
— Не завантажуйте файли від невідомих адресатів та не переходьте за підозрілими посиланнями.
— Встановіть антивірус та підтримуйте його оновленим.
— Використовуйте двоетапну перевірку для входу до пошти та банківських застосунків.
— Забороніть або обмежте можливість віддаленої заміни SIM-карти в мобільного оператора. Станьте персоніфікованим абонентом, зареєструвавши свій номер в оператора.
— Не використовуйте однакові паролі на різних платформах.
Детальніше про те як захистити свої фінанси від шахраїв можна дізнатися за посиланням.