У керівництві Mars Pet Nutrition заявили, що 70% заявлених вкладень буде спрямовано на найм експертів та налагодження контактів із постачальниками ззовні. Зокрема, буде найнято консультантів, завданням яких стане підвищення орієнтованості відділу кормів для тварин на цифровий сектор. 30%, що залишилися, використають на системи GenAI, менеджменту інформації, торгівлі мережею та інші найсучасніші розробки. Частина грошей піде на збільшення парку електрокарів.
Зараз у сегмент виробництва товарів для тварин залучено близько сотні тисяч людей. Число найнятих порівняно невисоке. Mars має намір до кінця десятиліття подвоїти цифровий збут відносно поточних значень. З цієї причини залучення додаткових інженерів у сфері обробки інформації, архітекторів даних та розробників є її основним пріоритетом.
Mars має намір більше відповідати мінливим перевагам покупців
В рамках інвестицій компанія також має намір запровадити нову систему звітів для технологічних фірм. У минулому керівники відділів кормів для тварин, які займаються інформацією, підкорялися фіндиректорам. Наразі вони надають звіти главам відділів. Ця зміна вказує на зростання уваги до інтеграції технологічних інновацій, тоді як раніше компанія зосереджувалась на економії коштів, розповідає lblv.com.
Прогнози кажуть, що 2024-го громадяни США витратять на корми та медикаменти, допомогу ветеринарів, а також інші товари та послуги для тварин $150,6 мільярда. Хоча дохід Mars у сфері виробництва кормів для улюбленців становить $20 млрд на рік, на неї тиснуть нові мережеві бренди. Вони надають місячну передплату, що користується особливою популярністю у молоді. Епідемія змінила споживчі звички, збільшивши покупки через мережу.
Близько 48% власників домашніх улюбленців належать до міленіалів або покоління Z. У Mars вважають, що зараз варто зосередитися на застосуванні ШІ для створення продуктів, маркетингу та покращення ланцюжків постачань, залучаючи молодь. Вона більш схильна користуватися соцмережами, дізнаючись нове про догляд за тваринами, їх харчування та ветеринарну допомогу. Компанія бачить зміни у звичках і тому вважає, що зараз необхідно вкладатися в ШІ та мережеву торгівлю.
Єгор Ровніков, фінансовий аналітик LBLV