Юрій Кандауров, Голова Правління àбанку, розповів, що ідея осучаснення бренду прийшла 6 місяців тому.
«Якщо подивитися на розвиток наших сервісів, технологічність рішень, то ми впевнено крокуємо вперед. Адже пропонуємо нашим клієнтам найкращі банківські продукти, інтуїтивний додаток, задаємо нові вектори обслуговування та стандарти якості. Оцінки наших клієнтів, нагороди „Народний банк України“, „Найкраща служба підтримки“, „Найкращий мобільний банк“ є тому підтвердженням. Тож, щоб „підсвітити“ місію банку, транслювати в логотипі, що ми — банк з акцентом на потреби людей, ухвалили рішення про ребрендинг».
Кирило Січушкін, керівник департаменту Digital Marketing, розповів, що маркетингова та дизайн-команда банку разом з бренд-маркетинговою агенцією провели складну, кропітку роботу, щоб ребрендинг зробити співзвучним з місією банку!
«Коли є необхідність переходу на новий рівень, то без зміни дизайну, стилю та лого не обійтися. Тільки обовʼязковою умовою є виваженість рішення та чітке розуміння, яких саме змін потребує наш бренд. Детально проаналізувавши всі чинники і досягши з командою спільної думки, ми починаємо впровадження нового стилю, акцентуючи на нашій системі цінностей», — резюмував Кирило Січушкін.