Щоб взяти участь в програмі «Національний кешбек»:
- Покупець має відкрити спеціальну картку для повернення коштів за покупку товару в банку, який є учасником програми, та надати дозвіл на передачу даних про транзакції з обраних карток при купівлі товарів в магазинах, що долучились до програми.
- Покупцеві слід оновити мобільний застосунок «Дія», обрати послугу «Національний кешбек» та вказати цю спеціальну карту для подальшого зарахування кешбеку.
- За дотримання цих умов при здійсненні оплати картою покупець отримуватиме повернення певної суми від вартості товару із зарахуванням її на спеціальну карту. При цьому кешбек можна буде витратити на придбання медичних товарів, сплатити комунальні послуги, послуги мобільного зв’язку, сплатити за транспорт, певні розваги (кіно, спорт, заклади харчування), задонатити ЗСУ тощо.
Вона повідомила, що вагома частина банків надає сервіси кешбеку і це вже не є новиною.
«Наразі банківський кешбек є дуже популярним у клієнтів. Цей сервіс дає змогу клієнту щомісяця обирати категорії товарів та послуг, за яким може отримати повернення коштів у розмірі від 1% до 5%. Іншими словами, кешбек вже не є чимось екстраординарним, натомість це додатковий ефективний механізм лояльності та залучення нових клієнтів», — підкреслила фахівчиня.
Вона розповіла, що для потенційних покупців, що вже зараз зацікавлені в поверненні коштів за здійснені покупки, необхідно обрати банк-учасник програми «Національний кешбек» та відкрити в ньому спеціальну картку.
«Завдання банку — максимально спростити участь клієнтів у цій державній програмі. Йдеться про „необтяжливий“ процес відкриття спеціальної карти, максимальна прозорість та інформування клієнтів про цю програму», — резюмувала Анна Довгальська.