«Кардмен» — маскот Приватбанку, який з’являється під час кожної транзакції у мобільному застосунку Приват24, а загалом це 70 млн разів на місяць. Новий «Кардмен» розповідає про «Життя без бар'єрів» через короткі повідомлення з правилами коректного вживання термінів, способів діалогу з дітьми, правил допомоги людям на кріслах колісних та нагадує про допомогу людям старшого віку.
Розвиток культури безбар'єрності є одним із стратегічних пріоритетів корпоративної соціальної відповідальності Приватбанку, який використовує власні майданчики для популяризації цієї теми як серед співробітників, так і клієнтів.
Нагадаємо, що Приватбанк є учасником спільноти «Бізнес без бар'єрів», яка об'єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар'єрів». «Довідник безбар'єрності» — гід з коректної комунікації, створений за ініціативою першої леді. Більше про Стратегію безбар'єрності Приватбанку можна ознайомитися тут.