Це значно спрощує комунікацію з банком, роблячи її зручнішою та швидшою. Тепер клієнти можуть отримати професійну консультацію та вирішити будь-які питання, пов’язані з управлінням своїми фінансами, не виходячи з кабінету.

У вебверсії Ukrsib business клієнти мають безліч можливостей, зокрема:

  • створювати платіжні доручення в національній та іноземній валютах, відкликати платежі у гривнях, проводити внутрішньобанківські платежі та здійснювати валютні операції;

  • відкривати карткові рахунки для нових співробітників та працювати з ними;

  • змінювати ліміти на корпоративних картках, переглядати виписки за рахунками та картками;

  • поповнювати депозити, переглядати умови та звіти по відкритих та закритих депозитах;

  • погашати кредитні заборгованості та подавати заявки на отримання нових траншів;

  • контролювати кошти: переглядати залишки, виписки, обороти, актуальні курси валют НБУ, статуси документів, а також налаштовувати сповіщення про рух коштів та вхід в систему.

Серед попередніх оновлень платформи Ukrsib business: отримання кредитних траншів онлайн для юридичних осіб середнього та малого бізнесу, дистанційне відкриття рахунків і проходження онлайн-реідентифікації для ФОПів, онлайн-випуск кваліфікованого електронного підпису без відвідування відділення, впровадження формату ISO 20022 для податкових платежів та автоматичне отримання довідок.

Клієнти Ukrsibbank можуть також використовувати мобільний застосунок Ukrsib business, який дозволяє керувати рахунками та операціями з мобільних пристроїв.

Забезпечення клієнтів сучасними та ефективними інструментами для управління фінансами та розвитку бізнесу — у серці обслуговування Ukrsibbank . Банк диджиталізує сервіси, враховує потреби клієнтів та прагне до мінімізації використання паперу. Відповідність стратегії ESG, зокрема у процесах цифровізації, є внеском банку для майбутніх поколінь та відображає відповідальність банку перед довкіллям.