Це означає, що тепер користувачі можуть ділитися своїм досвідом та побажаннями з бізнесами, які підключені до сервісу monobank.
Швидка реакція бізнесу
Найважливіше те, що компанії, підключені до сервісу, обіцяють швидко реагувати на коментарі користувачів. Вже зараз нову опцію реалізовано для оплат у мережі мультимаркетів «Аврора», на автозаправних комплексах WOG та в мережі аптек АНЦ.
Переваги для бізнесів
Ця функція є значним подарунком для розвитку бізнесу, оскільки швидка реакція на відгуки є ключовим елементом для забезпечення найкращого клієнтського досвіду.
Як підключити функцію
Отримувати відгуки та пропозиції від клієнтів у мобільному застосунку monobank можуть усі компанії та бренди, які цього забажають.
Для активації сервісу достатньо просто надіслати запит на підключення функції на електронну пошту feedback@loyaltyai.com.ua.