Це означає, що тепер користувачі можуть ділитися своїм досвідом та побажаннями з бізнесами, які підключені до сервісу monobank.

Швидка реакція бізнесу

Найважливіше те, що компанії, підключені до сервісу, обіцяють швидко реагувати на коментарі користувачів. Вже зараз нову опцію реалізовано для оплат у мережі мультимаркетів «Аврора», на автозаправних комплексах WOG та в мережі аптек АНЦ.

Переваги для бізнесів

Ця функція є значним подарунком для розвитку бізнесу, оскільки швидка реакція на відгуки є ключовим елементом для забезпечення найкращого клієнтського досвіду.

Як підключити функцію

Отримувати відгуки та пропозиції від клієнтів у мобільному застосунку monobank можуть усі компанії та бренди, які цього забажають.

Для активації сервісу достатньо просто надіслати запит на підключення функції на електронну пошту feedback@loyaltyai.com.ua.