Табір проходив на Закарпатті і мав на меті не тільки відпочинок, а й подолання комунікаційних бар'єрів, соціалізацію дітей з порушенням слуху, дітей, яких вдалось повернути з депортації, та тих, хто втратив своїх батьків через війну.

«Ми вдячні кожному меценату, хто зрозумів і підтримав наш проєкт. Ми вдячні Vodafone Україна і маркетплейсу АЛЛО, які додали по 1 мільйону гривень до нашого великого збору з флагманським партнером — Приватбанком. Завдяки цій підтримці ми змогли вже увосьме провести зміну нашого табору. Адже діти мають право на щасливе дитинство, на літо — з усією безтурботністю і тим унікальним досвідом, який у дорослому віці кожен згадує з посмішкою. Ми маємо робити усе, аби й у цей час наші діти отримали свою порцію літа з позитивними емоціями та вчилися комунікувати одне з одним», вважає Дар’я Герасимчук, директорка організації «Відчуй».

"Приватбанк минулого року ухвалив Стратегію безбар'єрності, і цього року ми реалізовуємо багато соціально-важливих програм на її виконання. Підтримка цього табору для нас є одним з визначальних проєктів цієї стратегії, адже він не лише дарує «літо» дітям з різних куточків країни, а й ще раз акцентує увагу на вразливості наших дітей у цей однозначно вирішальний час для країни, а також нагадує населенню про важливість перевірки слуху, особливо тим, хто пережив скрутні обставини. Ми щасливі, що змогли допомогти, адже прагнемо розвивати культуру інклюзивності та безбар'єрності в суспільстві", зазначила Олеся Жулинська, керівниця звʼязків із громадськістю та комунікацій Приватбанку.

Учасники двох паралельних змін табору впродовж 11 днів не просто відпочивали від тривог та турбот, але й мали змогу посприяти розвитку своїх талантів на різноманітних майстер-класах, знаходили нових друзів та брали участь у навчальних ініціативах. Завдання інклюзивного табору — допомогти подолати бар'єри у спілкуванні та соціальних навичках підлітків, які мають порушення слуху, та тих, хто таких порушень не має, проте зазнав інших травм, зокрема психологічних. Також, учасник идругої паралельної зміни в таборі — родини, які щойно дізнались про діагноз своєї дитини — якісно ввійшли в послугу раннього втручання та отримали потрібну психологічну допомогу.

Нагадаємо, що благодійний збір «Беремо і робимо літо!» тривав з березня до червня. Підтримати інші благодійні проєкти Приватбанку можна за допомогою будь-якого із сервісів Приватбанку: меню «Добро» в Приват24 чи «Благодійність» в банкоматах та терміналах самообслуговування, а також через сайт.