«Результати загальнонаціонального репрезентативного опитування населення, проведеного за підтримки Проєкту USAID „Інвестиції для стійкості бізнесу“, показали, що більше чверті користувачів фінансових послуг хоча б раз стикалася зі спробами платіжного шахрайства, а деякі постраждали від нього. З них велика частка — це більш активні споживачі, які частіше користуються інтернет-магазинами, платними онлайн-сервісами та дистанційним банкінгом. Стрімкий розвиток технологій сприяє розповсюдженню шахрайства, особливо на тлі війни, та ускладнює його виявлення. Тож заходи з підвищення обізнаності населення про платіжну безпеку, відповідні інформаційно-навчальні кампанії повинні бути регулярними та загальнонаціональними. Наш Проєкт із радістю підтримав проведення опитування та кампанію НБУ з протидії платіжному шахрайству #КібербезпекаФінансів», — зазначила Юлія Вітка, в. о. керівника Проєкту USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу».

Глобус Банк став партнером кампанії з платіжної безпеки #КібербезпекаФінансів, яку проводить Нацбанк та Держспецзв’язку.

«У світі, де кожен крок у цифровому просторі може мати наслідки, безпека стає ключем до віртуальної свободи та фінансового захисту. Партнерство Глобус Банку з кампанією #КібербезпекаФінансів — це наш вклад у формування безпечного та відповідального кіберсередовища для кожного громадянина.» — Сергій Мамедов, Голова Правління Глобус Банку.

Під час кампанії Національний банк спільно з партнерами роз’яснюватиме споживачам фінансових послуг базові елементи кібербезпеки щодо таких питань:

  • як захистити свої облікові записи, комп’ютери, смартфони та інші пристрої від зовнішнього втручання;
  • як створювати складні та унікальні паролі,
  • як налаштовувати багатофакторну автентифікацію;
  • як перевіряти сайти, на яких користувачі вводять свої платіжні дані та файли, мобільні застосунки та інші програми перед завантаженням;
  • як правильно використовувати публічну й домашню Wi-Fi-мережі;
  • як дбати про програмне забезпечення на власних пристроях та про інші правила безпечної поведінки у віртуальному просторі.

Інформаційна кампанія триватиме до кінця вересня 2024 року у всіх регіонах України. В межах кампанії Національний банк запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) «Кібербезпека фінансів» із детальною інформацією про кампанію та правила поведінки у віртуальному просторі.