Про це розповіла Лілія Зубарєва, директорка з комунікацій Райфу, під час «People Management Conference: Дизайнери бізнесу» від KA Group, що відбулася в Києві за підтримки Райфу.
Захід надав глибоке розуміння сучасних підходів до управління персоналом, акцентуючи на інноваціях та креативних стратегіях, а найкращі експерти України поділилися практичними кейсами і новими ідеями.
Сьогодні людина, яка очолює команду, має поєднувати уміння говорити про складні речі прямо й чесно та, з іншого боку, бути доступною для людей, мати емпатію, поділилася досвідом Лілія Зубарєва.
Позитивним прикладом ролі лідера в комунікаціях вона назвала роботу СЕО Райффайзен Банку Олександра Писарука, який за роки війни понад 100 разів виходив на прямий зв'язок із більш ніж 5 тисячами співробітників банку і щотижня приділяє питанням внутрішніх комунікації не менше півтори години. Звичайною справою є регулярні відвідини регіональних підрозділів по всій Україні і прямий контакт із співробітниками та клієнтами.
Щоб зберегти та посилити команду, потрібно стати дійсно найкращою компанією. Роль керівника в цьому вирішальна. HR піклується про людей, а комунікації мають закохувати в компанію, переконана Лілія.