«Під час війни ми продовжуємо підтримувати український бізнес не лише сучасними якісними банківськими послугами, програмами фінансування бізнесу, розвитком мережі еквайрингу, а й необхідними для роботи інноваційними сервісами та мотиваційними програмами», — відзначив член правління Приватбанку з питань МСБ Євген Заіграєв.

Екосистема обслуговування малого бізнесу Приватбанку, крім кредитування, класичних банківських послуг, еквайрингу та сервісів електронної комерції, включає інтегровані в інтернет — банкінг «Приват24 для бізнесу» онлайн сервіси, що допомагають підприємцям вести бізнес.

Зокрема, бізнес клієнти Приватбанку активно користуються електронним документообігом, сервісами електронної звітності, кваліфікованим електронним підписом SmartID та сервісом Інвойсинг для створення й виставлення рахунків на оплату. У 2023 році банк додав до екосистеми новий сервіс сервіс «Досьє ділової репутації», що дозволяє компаніям та підприємцям в режимі онлайн дізнатися про своїх партнерів по бізнесу, оцінити та звести фінансові ризики співпраці з контрагентами до мінімуму.