Як повідомив член правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, «Привіт» — це перша на банківському ринку інтелектуальна персоналізована програма лояльності, що розроблена командою банку для того, щоб клієнти змогли користуватися найбільш цікавими, «найтвоїшими» пропозиціями від різних брендів, на відміну від поширених на ринку стандартних кешбеків. Вона підбирає для кожної людини саме ті пропозиції, які співпадають з її споживчими, платіжними звичками, географією проживання та навіть зміною пори року чи необхідністю «перевзути» авто.
«Привіт» — програма лояльності, що заснована на інтелектуальних алгоритмах, ШI та аналізу споживчої поведінки клієнта — стане технологічним проривом на українському банківському ринку та допоможе нам зробити обслуговування клієнтів насправді персональним, — відзначає Дмитро Мусієнко. — Ми впевнені, що клієнти будуть у захваті від можливості користуватися «найтвоїшими» знижками та кешбеками, а наші партнери з торговельних мереж та сервісних компаній можуть запропонувати українцям більш доступні умови придбання необхідних для повсякденного життя товарів та послуг".
Наявні пропозиції знижок та кешбеків від партнерів програми лояльності можна завжди знайти в меню «Привіт» мобільного застосунку чи веб версії Приват24. Перелік доступних покупок від постійних та нових партнерів програми оновлюються щодня. Пропозиції вигідних покупок діють від декількох днів до місяця.
Щоб заощаджувати кошти, достатньо активувати пропозицію в програмі «Привіт» та відразу ж отримувати кешбеки та робити покупки зі знижками. Кількість активованих пропозицій не обмежена. Кешбек чи знижка надається автоматично від кожної оплати карткою Приватбанку в період дії пропозиції партнера та активується під час оплати товару. Усі нові пропозиції, які оновлюються щоденно, та вже активовані знижки доступні в «Привіт» у Приват24.