- Збільшення попиту: популярність безготівкових платежів та онлайн-шопінгу збільшують попит на платіжні картки серед споживачів.
- Конкуренція на ринку фінансових послуг: щоб залучити нових клієнтів та «втримати» дійсних, банки мусять активно розвивати нові продукти та послуги, серед яких чільне місце займають саме платіжні картки.
- Зручність та швидкість здійснення платежів.
- Комісійний дохід від обробки транзакцій, тобто розвиток карток — це потенційне джерело отримання банками прибутку.
- Технологічний прогрес та впровадження нововведень у платіжний сегмент, наприклад, NFC-технології.
За її прогнозом, у 2024 році триватиме тенденція до активного розвитку платіжних карток. Вона очікує, що за підсумками року загальна кількість карток може зрости в середньому на 5−7% — до 120−123 млн шт.
«Платіжні картки є вагомою складовою розвитку банківських сервісів та послуг. Вже кілька років Україна відіграє провідні ролі в розвитку та впровадженні технологічних новинок. Саме тому, можна прогнозувати, що найближчим часом сегмент платіжних карток, як найбільш поширеної „форми“ зв’язку громадян з комбанками, активно розвиватиметься. Водночас ми очікуємо посилення конкуренції банків за клієнтів, а відтак оформлення карток може стати ще більш вигідним для споживачів», — резюмувала Анна Довгальська.